Mitt tragiska liv

Datum 2010-09-29 | Tid 19:51:09
Jag förstår inte varför jag är trött från det jag vaknar till det att jag går och lägger mig. Så har jag haft det nu varje dag i säkert minst en vecka. Börjar bli jobbigt då jag känner att jag inte riktigt kan prestera som jag ska. Tycker synd om Jessica som skriver examensarbetet med mig. Jag sitter bara där och säger ja men det blir bra och detta låter bra. Kan inte komma på något eget knappt. Mitt namn förtjänar inte att vara med näst intill.


En dag då jag var pigg och glad!

Idag kom jag hem vid fem, åt lite mat. Var egentligen inte hungrig men då Martin gjort mat tills jag kom hem så fick jag ju äta lite. Sov sedan en stund och jag har bara legat och sett tv sedan dess. Väntar på att idol ska börja så att det kan sluta igen. För efter det är det dags att sova för min del om jag inte somnar framför idol.


Vilket liv jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0