Otålig människa

Datum 2010-09-21 | Tid 08:04:30
Jag kan vara världens otåligaste människa när det gäller vissa saker som jag verkligen längtar till. Vill jag något så ska det hända nu inte flera år senare.. jag tycker oftast att allt går så väldigt sakta. Mitt senaste projekt att längta till är turen upp till Ullared. Dit ska jag på lördag men det är ju bara tisdag. Jag vill dit nu! Som sagt jag är otålig. Jag har till och med skrivit en inköpslista men något säger mig att den inte kommer följas helt utan det kommer säkert landa fler saker i min vagn än vad som står med.

Jag måste ha saker och göra hela veckan känner jag. Kommer jag nog ha för vi ska förhoppningsvis komma igång med skrivandet av c-uppsatsen nu efter vi gjort intervjuerna imorgon.


Detta är bara en av alla mina konstiga egenheter haha.



Som jag ser ut i håret! Inte klokt ju!

Kommentarer
Postat av: MADDES

tack så mycket. Vilken fin topp du hade på det där kortet!!

2010-09-21 @ 21:54:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0