Rösta

Datum 2010-09-19 | Tid 08:02:40
Idag ska jag och Martin göra vår plikt. Vi ska rösta. Jag hoppas verkligen att alla som har rösträtt går och röstar för det är viktigt att göra sin röst hörd. Vet du inte vad du ska rösta på eller inte hittar ett parti som passar dig så kan man rösta blankt för att visa att man ändå bryr sig. Jag har varit i valet och kvalet länge med vad jag ska rösta på men nu är jag helt säker. Jag var tvungen att beställa nytt röstkort i onsdags för jag har slarvat bort det första jag fick. var lite orolig att jag inte skulle hinna få det i tid men i fredags dök det ner i brevinkastet.

Ska du rösta idag eller har du redan gjort det?


Mitt knä gör fortfarande ont. Vilket för mig är lite oroväckande. Jag har slagit i förr och visst det har gjort djävulskt ont men bara i max en halvtimme. Jag håller tummarna för att det går över snart.



Mina bebisar som jag älskar över allt annat!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

vilken söt bild! :D

2010-09-20 @ 09:11:15
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0