Rubrik är alltid svårt....

Datum 2010-09-10 | Tid 21:19:27
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och läsa lite. Denna gång ska jag inte läsa någon skönlitterär bok utan en av böckerna som vi har till vårt examensarbete. Jag har ju lite dåligt samvete för att Jessica suttit och läst nästan sju böcker och jag ingen. Samtidigt har jag varit på två föreläsningar själv nu när hon varit sjuk. Jämnar väl ut sig men det känns ändå inte bra.

Det blev ingen film ikväll. Vi hittade ingen som föll oss i smaken. Istället har vi suttit vid vars en dator och gjort ingenting typ. Roligare fredag kan man ju ha.

Ska upp hyfsat tidigt imorgon. Ska iväg men var vi ska får ni veta imorgon, annars har jag inget att berätta då.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0