Rubrik?

Datum 2010-09-05 | Tid 07:11:41
Jag har sovit som en röv inatt rent ut sagt. Var jättetrött sen Jessica åkte hem och hade planerat att gå och lägga mig ganska så snart efter. Klockan blev lite mer än tänkt men bara för att vissa idioter höll på. När jag väl kom i säng hade jag svårt att släppa det som hänt och jag kom inte i ro. Har vaknat ett par gånger under natten och har då legat och vänt och vridit på mig. Till slut vaknade jag vid sextiden av Nova. Hon skulle givetvis kela som vanligt vid den tiden. Försökte somna om men det gick inget vidare så jag bestämde mig för att gå upp istället. Här sitter jag nu och är fortfarande inte säker på vem det var som skickade de löjliga smsen till mig. Jag har en aning men är inte helt säker.





Kommentarer
Postat av: Thakock

vad var det för några då? Som höll på? =S



2010-09-05 @ 12:07:27
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0