Samma sak igen

Datum 2010-09-30 | Tid 05:59:54
Här sitter jag igen. Åter en tidig morgon. Ska snart ta något att äta och sedan göra mig iordning för ännu en dag av uppsatsskrivande. Ska det aldrig ta slut undrar ni säkert, ja, det undrar jag också. Vi kom rätt långt igår och nu har vi i princip bara lätta saker kvar. Analysen ska skrivas och där är det bara att skriva allt vi fick veta när vi var på förskolan och intervjuade och observerade. Jag tror detta kommer bli en bra skrivardag och att vi kommer långt. Har vi tur får vi så pass mycket klart att vi kan skicka in till vår handledare så att vi får handledning en gång till innan sluthandledningen.



Får väl försöka hitta något att få i mig. Synd bara att min filmjölk är så gott som slut. Annnars brukar det vara något som går ganska lätt att äta på morgonen. jag är inte mycket för torra mackor såhär tidigt.


Kommentarer
Postat av: Diana

Det är på ont och gott att gå i skola. Ibland saknar jag det men oftast inte. :)

2010-09-30 @ 15:04:46
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0