Sjuk?

Datum 2010-09-07 | Tid 15:00:58
Detta är inte bra. Börjar nog bli sjuk eller förkyld åtminstone. Känns så just nu men jag hoppas det inte blir värre. Har inte tid att vara sjuk när examensarbetet ska skrivas och allt. Får äta vitaminer och dricka te och se glad ut.

Såg en film innan Music and lyrics ganska bra faktiskt. Är med Hugh Grant och Drew Berrymore i huvudrollerna. Mysigt att se film när man känner sig lite småhängig.

Just det, jag hade nog ingen gentleman hemma för vad jag vet så har han inte tvättat. Han har inte sagt något vilket han med all säkerhet hade gjort om han tvättat. Nåja kanske kan tvätta imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

hehe jag vill också vara med i biggest loser men riktigt så mycket som dom väger är man inte upp i ännu :P inte du heller!

2010-09-08 @ 09:27:21
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0