Snart får jag veta

Datum 2010-09-16 | Tid 08:33:57
Den årliga höstförkylningen börjar nog komma hit. Har lite ont i kroppen, är allmänt trött och tung i huvudet. Blir det inte värre än såhär så är det ingen fara ju. Jag hoppas det bästa för jag har inte tid till att vara sjuk nu när examensarbetet ska skrivas.

Idag ska jag fortsätta läsa böckerna om autism och fixa lite med det. Måste också gå och handla. Maten har tagit slut så man har helt enkelt inget val. Tur att vi har 75kr på Ica i bonuscheckar. Haha, pensionärsvarning på mig!

Idag eller imorgon får jag förhoppningsvis veta resultatet på omtentan jag gjorde för snart tre veckor sedan. Att det ska ta så lång tid att rätta två tentor. Han har väl en massa lektioner också så man får väl ha en viss förståelse.

Får jag godkänt så ska jag fira med vin. By the river är det bästa!



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

mjo så himla typiskt att det ska vara dåligt väder :/



ja 75% räcker nog känns det som. för nu gör man lixom inget annat än att jobba och julia är för liten för att "bo" på dagis känner jag. men det skiljer ju drygt 5 tusen i lön men åh andra sidan är inga pengar i världen lika bra som att vara hemma med barn :)

2010-09-16 @ 09:06:52
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Thakock

sv: Hahah, jooo då ;D

2010-09-16 @ 10:04:46
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Usch då, fler som kanske börjar bli sjuka :S

Hoppas det inte blir värre! :S

2010-09-16 @ 12:36:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Marre

Du har väl firat med vin hoppas jag?! Tre apor är med gott och billigt för en box.

2010-09-16 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0