Söndag

Datum 2010-09-26 | Tid 08:11:26
Tanken var att jag skulle blogga igår när jag kom hem. Det blev inte riktigt så eftersom jag var så sjukt trött. När jag kom hem vid sextiden så packade jag upp och prövade mina kläder. Allt satt jättebra. Efter det tog jag på mig min nya pyjamas som jag köpte där och lade mig i soffan. Tittade på en film och sedan när klockan var nio gick jag och lade mig. Somnade direkt.

Där var mycket folk så man kom knappt till och tittade på någonting. Jag hade skrivit en fin inköpslista men tittade aldrig på den, inte lönt. Vet dock att där fanns saker som jag inte fick med mig hem. Får titta efter det någon annanstans. Det värsta igår var att folk inte brydde sig om att de inte var ensamma i affären. Jag hade ett antal gånger en kundvagn uppkörd i röven. Visst kan man råka köra på folk men man behöver inte trycka på sådär. Hade i alla fall roligt, bara det att vi träffade aldrig på Jessica och hennes familj förrän i slutet när vi skulle till kassorna. Var helt omöjligt att hitta varandra bland allt folk.



Allt jag köpte landade på 2680kr. Inte så farligt, hade det varit mindre folk hade jag säkert köpt mer.

Ska tvätta upp det jag köpte idag och sedan ta foto på det. Så att ni kan se. Köpte inte bara kläder men är ju det som är roligt att visa.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har aldrig varit i Ullared, är det så positivt som alla säger?

2010-09-26 @ 20:58:44
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

såååååååå himla roligt i ullared!! visa vad du köpte ;D alltid kul att se!

2010-09-28 @ 09:24:05
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0