Städat

Datum 2010-09-04 | Tid 11:40:09
Nu är jag klar med städningen. Har fixat badrummet, köket och dammsugat så nu torkar Martin golven. Måste duscha också men får vänta tills golvet i badrummet torkat. Inte klokt vad svettig man kan bli av att dammsuga. Lite bättre nu när det inte är så varmt ute men ändå.



Eftersom Jessica kommer hit så har hon med sig böckerna hon läst som handlar om autism hos barn. Olika inriktningar på alla böcker så det ska bli spännande att läsa dem.

Nu ska jag hitta något att ha på mig och sedan ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Du har fått en beautiful bloggeraward av mig. Gå in på min blogg för att se hur det fungerar. Kram Madde

2010-09-04 @ 13:16:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0