Suck

Datum 2010-09-03 | Tid 11:01:47
Har fortfarande inte fått veta hur det gick på min omtenta. Har visserligen bara gått en vecka sedan jag gjorde den men det känns som en evighet. Jag vet att lärarna har 15 arbetsdagar på sig att rätta en tenta och då brukar det handla om en hel klass på minst 20 studenter. Nu har han två tentor att rätta. Det bör han klara på mindre än 15 arbetsdagar. Eftersom inga andra examinationer är igång förrän i november så kan han inte ha från någon annan kurs heller. Tycker han får sätta fart för nu börjar jag bli nervös. Vill ju verkligen klara denna tenta så att jag är ikapp sedan. I så fall har jag bara c-uppsatsen, praktiken och en annan tenta att klara innan jag kan ta examen. Jag hoppas, hoppas, hoppas!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

ja! det är riktigt svårt. får väl fortsätta drömma vidare ett tag till.

2010-09-03 @ 11:07:04
URL: http://thillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0