Tvätta en massa kläder

Datum 2010-09-06 | Tid 07:14:12
Vaknade tidigt idag med. Jag förstår inte varför jag vaknar så tidigt och inte kan somna om. Jaja, är väl bara att gilla läget helt enkelt.

Idag måste vi tvätta. Har ingenting att ha på mig känns det som och det blir inte bättre av att i princip alla mina tröjor är för urringade för mina nya bh:ar. Vet ju inte vad man ska ha på sig för det är inte så snyggt när man ser en bit av bh:n. Allt löser väl sig skulle jag tro. Annars idag händer inte speciellt mycket. kanske kan gå en runda sedan i väntan på att tvätten blir klar eller något.

Imorgon är det dags att åka in till skolan igen. Ser jag verkligen framemot eller inte!

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vissa får sällan sova ut :S

2010-09-06 @ 14:32:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0