Uppsatsskrivande hela dagen

Datum 2010-09-27 | Tid 06:27:40
Då var det en ny vecka igen. Dags att åka till Malmö för att skriva examensarbete med Jessica. På ett sätt tycker jag det är skönt att skriva med en som man är bra kompis med för att man förstår varandra och så vidare. Samtidigt vill vi hitta på annat när vi ses, inte sitta framför datorn och skriva uppsats. Fast fördelarna väger upp nackdelen. Jag vet att vi får gjort en jävla massa om vi bara vill och sätter fart. Om vi båda är på bra skrivarhumör idag så kan vi få hälften gjort idag utan problem.



Idag blir det nog ingen jättebra uppdatering för jag kommer vara där till fyra och är inte hemma förrän tidigast halv sex. Kanske kan blogga ett inlägg när vi tar paus. Vi får se.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tackar (:



hur är allt med dig diana?

2010-09-27 @ 17:25:17
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: MADDES

tack så mycket tjejen. hoppas uppsatsen går bra. själv har jag jobbat hela dagen. kram

2010-09-27 @ 18:50:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0