Usch för vädret

Datum 2010-09-14 | Tid 06:54:40
Idag ska vi fixa med examensarbetet. Jag har ingen lust alls. Är så himla trött och det beror på två saker, dels är det min förkylning som börjar komma och sedan är det vädret. Idag är det jättegrått ute med en massa regn. Tyvärr är ju hösten sådan. Får ju vem som helst att bli trött och deprimerad. Jag hoppas bara dagen idag går fort så att jag kan åka vidare mot Hässleholm istället. Ser verkligen framemot det vi ska göra och jag hoppas det blir bra, att vi gillar det vi ser.

Får hitta något att äta tror jag men matlusten är inte så stor vid denna tiden på morgonen.

Vi hörs ikväll när vi kommer tillbaka igen.


Vilken årstid gillar du bäst?

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ja det är verkligen underbart med hotellfrukost :D

2010-09-14 @ 08:08:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag älskar sommaren, jag känner mig verkligen inte redo för hösten och vintern än. Känner mig lixom inte riktigt klar med sommaren..

2010-09-14 @ 08:09:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jag gillar sommaren bäst fast det är mysigt på vintern när det är mörkt och man kan tända ljus och mysa :) vilken gillar du bäst?

2010-09-16 @ 09:07:53
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0