Vad konstigt

Datum 2010-09-15 | Tid 07:58:34

Jag kollade in statistiken här i bloggen och det ser alltid så trevligt ut synd bara det inte ser lika trevligt ut bland kommentarerna. Jag vill ha fler! Nåväl, såg att det var den 14e september som var sista dagen där jag kunde se statistik tyckte det var konstigt att så många varit inne på min blogg eftersom klockan inte ens är åtta. Tittade då i kalendern och insåg att det var gårdagen. Idag är det ju den 15e september och det innebär att jag och Martin bara har en månad kvar tills vi firar fem år som par. Det är fan länge när man tänker på att jag bara är 22 år. Jaja, grattis till oss!!

Idag ska jag plugga lite och försöka läsa ut den boken jag håller på med just nu. Vill ha läst så många böcker som möjligt tills det är dags att intervjua nästa vecka. Ju mer jag vet ju lättare är det att förstå det hon säger.

Vad roligt att jag inte kan göra något med texten här på bloggen. Jag kan inte kursivera, göra fetstil eller stryka under/över text. Alla de ikonerna är borta. Kan inte ens lägga in bilder för den ikonen är också borta. Är det så hos er med? Fan vad konstigt!!


Kommentarer
Postat av: Diana

Då har du en hel månad på dig att komma på fina presenter till honom. :)

2010-09-15 @ 11:08:44
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: kim

då tycker jag att du ska göra det :) Kanske ta med killen dit?

2010-09-15 @ 12:53:14
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0