Yes!!!

Datum 2010-09-16 | Tid 18:01:37
Jag mår verkligen inte bra. Skulle läsa en av böckerna men efter ett kapitel orkade jag inte mer så jag somnade och sov i två timmar istället. Inte så bra för jag är fortfarande jättetrött. Håller på och lagar mat nu. Ikväll blir det flygande jacob till middag. Var jättelängesedan vi hade det, fast vi har bytt ut jordnötterna mot bacon.

Bilden i mitt förra inlägg symboliserar något riktigt bra. Får man betyg från skolan så står där kanske ett G och det betyder att man är godkänd i den kursen. Det är precis vad mitt G betydde. Jag hade fått svar från läraren idag och nu äntligen är jag godkänd! Så jävla skönt att inte ha något bakomliggandes utan nu kan jag verkligen koncentrera mig på examensarbetet och den sista kursen.



Bara för att jag är så glad!

Maten kallar på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0